Heey, :P

Hade tänkt börja blogga igen, heheh ;D

Har ni sett kalendern som har kommit till MSP? :O


 


GOOOD JUUL ^^

Hahah, tyckte detta var rätt kul xD :


Hahah!
Alfen säger
Tomten tillåter inte att du öppnar denna än.

BÄST xD ( ja... jag blev sugen på att pröva om det gick ;D )

Har dock ett litet MISSTYCK o.-



Ja... ni ser ju det jag ringat in.
TJUGOFEM!?

Jag vet ju att de firar det i USA och så men... aa...
1 present extra skadar väl aldrig? :D

Men ändå... på själva julafton kommer det nog inte vara nåt särskilt... men när man loggar in den 25:te kommer det nog komma upp värsta "MERRY CHRISTMAS" -skylten eller nåt liknande åtminstonde. Det blir ju halft bra ;/



Här e lite saker jag önskar mig:

1: GODIS!!!! (Bl.a NUTELLA)
 

2: Samsung NX200 :love:

3: 60.000 (eller 20.000) -Starcoins på MovieStarPlanet


4: KLÄÄÄÄDEEEEER :love:

5: Nintendo DS spel

6: en TV på mitt rum

7: BÄTTRE WEBCAM + Mic + Headset.

Aa typ allt :P

Shiiet vad jag längtar :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0